“Auguste Piccard”

“Auguste Piccard” – великий проект, спочатку спрямований на розвитку морського туризму і дайвінгу в Україні, зокрема, Північно-західній частині Чорного моря. Основним завданням Проекту “Auguste Piccard” є створення універсального судна-забезпечення наукових рейсів, водолазних і пошукових робіт, морських подорожей, дайвінг-сафарі в умовах автономності відкритого моря. Але, перш за все, судно “Аuguste Piccard” є комфортабельною, 3-х палубної яхтою. Обрана конструкція судна це катамаран з розвиненими надбудовами, що дозволило значно збільшити корисні простору судна і підвищити опірність крутий чорноморської хвилі.
Підвищена керованість катамарана дозволяє забезпечити дайвінг і будь-які види активного відпочинку на воді найбільш ефективно і безпечно. Конструкція судна з наявністю спеціального обладнання та устаткування, велика автономність, дозволяють використовувати “Auguste Piccard” в якості Малого науково-дослідного судна.

Ідеї ​​закладені в проект цього судна отримані в результаті 20 річного досвіду організації та проведення морських експедицій і дайвінгу на Чорному морі.



ІНТЕРАКТИВНИЙ ОГЛЯД СУДНА

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Управління: МГО «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МОРСЬКИХ ЕКСПЕДИЦІЙ»
  • Матеріал корпусу: Суднобудівна сталь;
  • Тип корпусу: Катамаран з розвиненими надбудовами і вільним відкритими майданчиками;
  • Проект: Микитенко М.П., ​​Тобак В.Е .;
  • Рік побудови діє до: 2014;
  • Видалення (за проектом): 50 миль;
  • L (довжина) -22 м;
  • В (ширина) -8,0 м;
  • Водотоннажність: 100 тонн;
  • Запас палива -10 000 л;
  • Води прісної – 2 000 тонни з можливістю постійного поповнення її запасів від стаціонарної опріснювальної станції, продуктивністю 260 л. на годину;
  • Гл. машини: DOOSAN (Корея) – 2 по 200 к.с (400 к.с.)
  • Якірне пристрій, тип: Брашпиль електричний .  Якоря, типу Матросова;

  • Гідравлічний кран-маніпулятор (Німеччина), вантажопідйомність 2,5 тонни;
  • Опріснювальна установка: AQUA-BASE YC4 (Франція) – 260 літрів на годину;
  • Компресора високого тиску: PARAMINA (Греція) 2 по 300 л. в хв (600) – 300 бар;
  • Рессивер-сховище повітря високого тиску: Еurocilynder (Німеччина) 50 л -300 бар – 6 шт.
  • Індивідуальні балони: Еurocilynder (Німеччина) 12л. 232 бар – 20 шт.
  • Система отримання дихальної суміші Nitrox: Nuvair (США) -270 л. хв для суміші EAN40;
  • Барокамера РКУМу-376ПС;
  • Навігаційна комплексна система: «Simrad» (США) c двома незалежними моніторами, включає: Радар, Плоттер, Ехолот з функцією ГБО-структурскан, АІС, Автопілот, анемометр.

  • Житлові суднові приміщення:
  • Каюти внизу в корпусах: 
  • Лівий корпус. 
  • 1 каюта носова (3-х місцева). Внизу ліжко (голови окремо) – на 2 чол + 1 місце верхнє;
  • 2 каюта носова. Нижня на 1 чол + 1 чол верхнє;
  • Правий корпус, аналогічно – теже 5 місць на дві каюти …
  • Каюти основної палуби:
  • Лівий борт 3-х місцева. Внизу широка двоспальне ліжко + 1 чол верхнє;
  • Правий борт 2-х місцева. Одне двоспальне ліжко;
  • Каюта другої палуби. 
  • Одне двоспальне ліжко.
  • Каютних місць на 15 чоловік.
  • Затишна і простора кают-компанія.
  • Інфрачервона сауна.
  • Каюти з душовими, санвузлом і мийкою.
  • Свім-майданчик.

При бажанні і експедиційної необхідності можна розташуватися в просторій кают-компанії (є дивани), на відкритій другій палубі і т.п. Всі каюти обладнані санвузлами з душовими і мойкамі.Кроме кают-компанії окрема загальна душова з санвузлом і мийкою знаходиться в приміщенні водолазки, де розташована інфрачервона сауна. Судно має має обладнаний камбуз з вікном видачі їжі в кают-компанію, де розташовані два обідніх столу, дивани.

Кают-компанія обладнана великим телевізором зі входом HDMI для перегляду відеоматеріалів матеріалів і трансляції в кают-компанію сигналу гідроакустичного обладнання ГБО, відеозображення або сигналів ін. Пристроїв спостереження і моніторингу.

Робоча площадка першої палуби або дайв-ДЕК (при зануреннях) має розміри 3,5 на 8 метрів, яка (кілька ступенів вниз) переходить в дуже зручну свим майданчик (1,5 на 8 метрів) обладнану двома водолазними трапами.

Над робочою площадкою (спеціальний балкон) знаходиться допоміжний 5 метровий катер-забезпечення з підвісним 60-сильним мотором. Катер ставиться на плав і назад за допомогою крана-маніпулятора.

На третій палубі знаходяться два потужних пошукових прожектора і сигнальна щогла з можливістю опускання для проходу під міст (Затока). На третій палубі, перед початком експедиції відбувається урочисте підняття прапора.

ЗАПЛАНОВАНІ ВИХОДИ СУДНА

Виберіть цікаві для Вас дати і заповніть поля для відправки заявки.

[booking nummonths=3]


КОНТАКТИ ТА КАРТА ПРОЇЗДУ

Україна, г. Одесса, ул. Приморська, 6, причал 18А. Одеський Морський Вокзал, Одеський порт. Телефони: +38 (097) 411 55 46, +38 (098) 411 55 46


[contact-form-7 id=”447″ title=”форма на главной укр”]